O blogowaniu...

by - grudnia 05, 2016

Hej, dzisiaj na moim blogu goszczę Julie Dylicką ( http://julia-and-fashion.blogspot.com ), która opowiem odpowie nam na kilka pytań związanych z blogowniem dla początkujących blogerów i nie tylko.
Julia to 14-letnia dziewczyna, która prowadzi pięknego, przejrzystego i estetycznego bloga, którego głównymi tematami są : lifestyle, moda i fotografia. Dodam tylko, że ma ona ponad 500 obserwatorów.

N: Witaj Julio!
J: Witam Cie i wszystkich czytelników, bardzo mi miło gościć na Twoim blogu. :)
N: Dlaczego założyłaś bloga?
J: Nie planowałam założenie bloga. Pewnego dnia trafiłam na stronę ''Bloggera'', a że były wakacje i nie miałam nic lepszego do roboty nacisnęłam przycisk ''Nowy blog''. Od razu wkręciłam się w blogowanie! Od zawsze pisałam pamiętniki, robiłam zdjęcia i interesowałam się komputerami, więc i byłam i dalej jestem stworzona do blogowanie. Kocham to co robię, a założenie bloga było jedną z najlepszych decyzji w moim życiu!

N: Jaką radę dasz osobom początkującym?
J: Przede wszystkim bądźcie wytrwali i dążcie do celu, a także starajcie się i wkładajcie w blogowanie całe serce. Początki zawsze są trudne, więc prawdopodobnie nie będziecie mieć od razu tysięcy komentarzy i setek obserwatorów. Uzbroicie się w cierpliwość, a  niedługo odniesiecie sukces. :) 
N: Jakie cechy powinien mieć dobry bloger?
J: Uważam, że nie ma blogera idealnego, nie ma także czegoś takiego, że jeśli ktoś nie ma określonych , nie może prowadzić bloga. Dobrze by było, gdyby osoba była dobrze zorganizowana, nie miała problemów z pisownią i gramatyką, a także miała cierpliwość, ponieważ robienie zdjęć i grafiki, pisanie postów, to dość czasochłonne zajęcie. Blogerka powinna być osobą kreatywną i oryginalna, ponieważ do wymyślenia posta i jedynego w swoim rodzaju desingu, potrzeba trochę wyobraźni.
N: Co   myślisz o osobach bawiących się w wspólna obserwację?
J: Uważam, że robią wielką głupotę i zależy im tylko na liczbacha co za tym idzie- na współpracach. Po co mieć fałszywych czytelników, których nie obchodzi Twój blog, skoro przy odrobinie wysiłku możesz mieć prawdziwych, którzy czytają i lubią ten blog?
N: Czy ładny wygląd bloga jest konieczny do zdobycia obserwatorów?
J: Wszyscy jesteśmy wzrokowcami, więc w pewnym sensie tak. Uwierzcie mi, tęczowe tło i nagłówek zrobiony w paincie nie zachęca do czytania bloga - wręcz przeciwnie, bardzo odstrasza. Ja osobiście od razu wyszłabym z takiego bloga. Jeśli nie umiesz robić designu, poproś inną blogerkę o pomoc - jest wiele dziewczyn które chętnie robią wyglądy blogów za darmo. Ładny
wygląd bloga zachęca do czytania i sprawia, że blog wygląda estetycznie. Design to pierwsza rzecz która rzuca się w oczy - trzeba o niego zadbać!
N: Jakiego rodzaju blogi cieszą się największa popularnością? J: Myślę, że lifestylowe, fotograficzne i modowe, czasem Diy. Są to najpopularniejsze i najbardziej lubiane przez większość osób tematyki blogów - moje również. Uwielbiam czytać takie blogi, ponieważ wiążą się one z moimi pasjami. N: Co najbardziej Cie denerwuje w zachowaniu blogerów? 
Arogancja, myślą, że są nie wiadomo kim, bycie chamskim dla swoich czytelników. Nie którzy po prostu mają się za wielkie gwiazdy i nie szanują innych. Takie zachowanie uważam za dziecinne i żałosne- nie cierpię osób, które zachowują się w ten sposób.
N: Jak myślisz czemu zawdzięczasz ponad 500 obserwatorów? J: Cóż, sama bardzo się dziwię, że w niecały rok udało mi się zyskać ponad 500 czytelników. Kiedy zaczynałam myślałam, że dobije ledwo do 50. A tu proszę! Myślę, że to dlatego, że staram się, aby każdy post był jak najlepszy. Publikuje je 2 razy w tygodniu, czyli dość często. Wkładam całe serce w prowadzenie moje bloga-ludzie po prostu doceniają, jeśli robisz coś z pasją.
N: Dziękuje za poświęcony czas.


                                                          (Zdjęcia z bloga Julii)

 Myślę, że się spodoba, śmiało komentujcie a jeśli blog Wam się podoba zaobserwujcie by być na bieżąco. :)

Natalia.


You May Also Like

0 komentarze