Nigdy się nie podawaj!

by - grudnia 05, 2016

-Ślęczysz cały czas przy laptopie non stop coś pisząc. Robisz tysiąc zdjęć, z których wybierasz tylko 10, a resztę usuwasz. Chodzisz zamyślona, szukasz, obserwujesz, co z Tobą? Kim ty jesteś?!
-Blogerką.
-Po co Ci to? Wypisujesz głupoty, kogo to obchodzi? 
-Moich czytelników.
-Czytelników? Błagam! Ty ich nie masz, zajmie Ci to wieki! Nawet o tym nie myśl.
-Mam czas.
-Skończ z tym.
-O nie! Nigdy!
Wy tez przeprowadziliście taką rozmowę z samym sobą? Ja tak, gdy zaczynałam blogowanie. To dialog miedzy częścią nas, która wierzy, że się uda a tą drugą, która nie ma nadziei. Od nas zależy, która wygra. Skoro to Twoje marzenie to czemu się podajesz? 
''OK, podaje się, to nie ma sensu...''
Że co?! Sensu nie masz, że się poddajesz! Bo co? Bo Ci się nie chce schylić ? Dobra, odpuść a już na zawsze zostaną Ci tylko marzenia...

Tak więc wstań, rusz się i do dzieła! Czas najwyższy działaś a nie się obijać. Ile już postów przeczytałeś, które miały Ci zmotywować? I co? I dalej stoisz w miejscu. 

-Pamiętasz te plany?
-Jakie? No te, Twój plan działania, który miał Cię doprowadzić na szczyt?
-Zgubiłam.
-Nie kłam. Masz je w kieszeni, wiem to. Po prostu nie chce Ci się. Widziałam jak je czytasz, widziałam po Twoich oczach jak bardzo tego chcesz, chcesz, aby wreszcie się spełniło Twoje marzenie, a i tak dalej tu tkwisz.
-To co mam zrobić...? Nic nie mogę...
-Możesz wszystko! Zacznij działać. 
-To coś da?
-A siedzenie w miejscu coś da?
-Widzisz? Znowu statystyki poszły w dół, a mój nowy post ma tylko jeden komentarz, który brzmi ''Super post + link''...
-Olej ich! Patrz, masz swoich prawdziwych czytelników. Pamiętasz tą dziewczynę,  której tak podobał się ten post? A Ci ludzie co tak Cię wspierają? 
-To tylko parę osób...
-Widzisz?
-Co?
-Czyli jednak ktoś czyta te ''głupoty''! Oni wierzą w Ciebie, nie możesz ich zawieść.
(Zdjęcie robione przeze mnie, bez podpisu, bo słabo widać)

You May Also Like

0 komentarze