Jesienne zdjęcia

by - grudnia 05, 2016

Autor : Natalia Sidło 
Dzisiaj post o jesieni, która już na dobre się u nas rozgościła. Jednak zanim o niej to krótka historia tego posta.
Wczoraj od rana zbierałam się do napisania czegoś, jednak nie miałam specjalnie chęci. Kiedy zaczęłam przeglądać komentarze czekała na mnie miła niespodzianka. Pod ostatnim postem dostałam sporo pozytywnych komentarzy, dzięki czemu dostałam takie kopa i energii. Wstała, wzięłam aparat i poszłam na zdjęcia. Niestety bateria w aparacie padła, zanim ją załadowałam było ciemno... Dlatego notka ukazuje się dzisiaj. Zapraszam do czytania, komentowania i obserwacji jeśli blog się spodoba.
Jesień to pora roku, którą lubię najmniej. Jest ona według mnie smutna... Znaczy nie ta nasza piękna złota jesień, ale ta późna, kiedy wszystko zasypia i na zewnątrz robi się po prostu nudno. Po za tym przez pogodę można łatwo zachorować...
Żyje jednak w przekonaniu, że we wszystkim trzeba szukać plusów ( inaczej bym zwariowała ), tak jest i teraz.
Przede wszystkim za czas zmiany jakie zachodzą w przyrodzie. Wiecie generalnie chodzi o drzewa w tysiącach barw, ale nie tylko. Są też kasztany i żołędzie, które uwielbiam, no i oczywiście jarzębina. Mimo, że często pada deszcz a temperatury są niskie, to nie czuje tej nadchodzącej zimy, bo świeci słonce. Jak patrzę przez okno widzę cudowny pejzaż i piękną pogodę...Oprócz tego pojawiają się grzyby, które kocham zbierać.
Pozdrawiam, zachęcam do komentowania, głosowania w ankiecie, polubienia mnie na Facebook'u i obserwacji bloga by być na bieżąco. 
Pozdrawiam, Natalia.

You May Also Like

0 komentarze