Blogger o bloggerach - czyli, które blogi warto czytać

by - grudnia 05, 2016


Cześć kochani! Na początku kilka słów wstępu, mam nadzieję, że Was nie zanudzę. :D Jest to dość ważne, więc byłabym wdzięczna, gdybyś tego nie omijał.
Jak wiecie zaczęła się majówka, a co za tym idzie mam cały tydzień wolnego! Mega się cieszę, nie dość, że odpocznę i się wyśpię to jeszcze mam dużo czasu na pisanie postów, robienie grafik i zdjęć. Jako, że nie mam i nie będę mieć już możliwości korzystania z lustrzanki szukam sposobów na wyostrzenie i rozjaśnienie zdjęć robionych zwykłym kompaktem jak i telefonem. Ściągnęłam sobie aplikacje na androida do obróbki zdjęć i wydaje mi się naprawdę super. Na razie w pełni jej nie przetestowałam, ale ma dużo funkcji i myślę, że dobrze się będzie sprawować. Kolejną sprawą jest to, jak często będą pojawiać się posty. To prawda, mam już jeden ''na zaś'' i pojawią się też kolejne, ale nie chce dodać wszystkich na raz, ale rozdysponować je tak, aby starczyła mi na dłużej, ponieważ kiedy chodzę do szkoły mam mało czasu na pisanie, a tak notki będą pojawiać się i na tygodniu.

czym będzie dzisiaj? O czymś czego jeszcze nie było, czyli o tym co czytam. Blog, na którego zaglądam musi się wyróżniać i nie chodzi mi tu o coś hardkorowego, ale o np. styl pisania inny niż reszta. Nie czytam blogów przeciętnej nastolatki, której posty mają max. 10 zdań i min. 20 zdjęć bardzo słabej jakości. Blog musi mieć to coś. Nie musicie zgadać się z moim zdanie, a blogi, które tu pokażę mogą dla Was być czymś zupełnie normalnym. No to zaczynamy! :D


Milion i Oliwka -  blog prowadzony przez sympatyczną Oliwkę i Milionka czyli ''towarzyską i bezpośrednią pierwszoklasistką, fanką wszystkiego co błyszczące i różowe'', która jej pomaga. 

Czym ten blog mnie urzekł? Jak wiecie jestem osobą, która bardzo patrzy na wygląd bloga oraz zdjęcia, ale to po kolei. 
Po raz pierwszy trafiłam na bloga Oliwki dzięki innej stronie, gdzie dziewczyna miała go ''Ulubionych blogach'' w pasku bocznym. Od razu rzucił mi się w oczy jak dla mnie śliczny, minimalistyczny, ale nie pusty design. Przed zaczęciem czytania zaczęłam przewijać stronę główną i oglądać przepiękne zdjęcia. Jako, że wtedy jeszcze nie było ''Czytaj dalej...'', wszystkie zdjęcia były od razu widoczne. Wspaniała jakość, dobra obróbka i rozdzielczość a do tego ciekawe, każda fotografia inna, idealnie... W dodatku pojawiają się sesje tematyczne gdzie zdjęcia nawiązują do treści notki. Było oczywiste, że nie mogę tak po prostu zamknąć okna wyszukiwarki. Pomyślałam, że skoro dziewczyna tak bardzo stara się jeśli chodzi o zdjęcia i wygląd to tak samo będzie z postami. Nie myliłam się. Uwielbiam jej styl pisania. Nawet stary i oklepany temat jest napisany w inny, ciekawy sposób. W niektórych postach aż do końca nie można stwierdzić jakie jest przesłanie wpisu, jednak kiedy przeczytamy całość wszystko staje się jasne. 
Wspomnę tylko, że jest to blog, który zaczęłam czytać jako pierwszy, strona, na którą zaglądałam REGULARNIE. W dodatku otrzymał on nagrodę za najlepszego bloga w kategorii ''Blog nastolatków'' 2014.


Alexa Mariani - blog, którego autorka jest dla mnie ''blogowym autorytetem''. 

Ale jak to? Byłam tam i powiem tak : zdjęcia ładne, ale jakość nie powala, design śliczny, ale popularny, a mówiłaś Natalka, że blog, który czytasz ma być wyjątkowy, zaskakujący, i co ?
Jest, wystarczyło trochę poczytać. Treść to serce tego bloga. Autorka bez owijania w bawełnę piszę wprost to, co myśli. Nie pisze na siłę, przez co posty pojawiają się 2-3 razy na miesiąc, jednak nie przeszkadza mi to, w pełni to rozumiem. Dzięki temu blogowi trochę inaczej spojrzałam na niektóre sprawy, bardziej dojrzale mam wrażenie. Co więcej mam powiedzieć? Nic, zupełnie nic. Po prostu wejdź tam i zacznij czytać. Czy zgadzasz się ze mną?


QUEEN OF MOON - blog prowadzony przez mega pozytywną 14-latkę.

Bardzo przypomina mi blog Oliwki. W zasadzie mogę skopiować ten tekst i wkleić tu. Wszystko się zgadza. Ładny design, śliczne zdjęcia (często związane z postem) , ciekawe notki napisane w ''inny'' sposób. A nie, przepraszam, nie wszystko jest takie samo. Na tego bloga trafiłam na dzięki jednej z wielu facebook'owych grup dla bloggerów i na prawdę, nie żałuje. 

W zasadzie to już wszystko, co przygotowałam na dzisiaj, a  więc... Na razie, część!

Korekta : Lyyli BAH

You May Also Like

0 komentarze